Co to jest koło z V-rowka?
Koła z V-rowka są przeznaczone do gąsienicy lub podłogowej pracy na odwróconych rzutów rożnych żelaznych gąsienicach w liniach produkcyjnych.
Są one również wykorzystywane z ręcznymi lub przenośnikowe wózkami.Powierzchnia i powierzchnia pomiarowa V-rowki w kształcie litery przetwarzane maszynowego przetwarzania.
Wprowadzenie
Typ łożyska: w kształcie litery V łożysko ze stali nierdzewnej
Model: S623V2-0.4
Średnica wewnętrzna: 3 mm
Średnica zewnętrzna: 10 mm
Wysokość: 4 mm
Szerokość w kształcie litery V, rowków: 2 mm
Głębokość V-rowki w kształcie litery: 0,4 mm
Ilość: 2szt
Dodatkowe informacje
1. Obróbka cieplna:
Powierzchnia szyny V-dekolt długość prowadnic ma odpuszczanie, a twardość powierzchni osiąga HRC60.
Twardość powierzchni w kształcie litery V wycięć łożysk V w kształcie koła również utwardzany na powierzchni, osiągając HRC60, i, zapewniając trwałość komponentów, zapewnia długą żywotność całej liniowego toru jazdy system V-dekolt długość prowadnicy rolki.
2: Precyzyjna obróbka:
Высокоточно przetworzone w kształcie litery V rowki V-kształtne szyny mogą być dokładnie połączone z V-kształtne prowadnicami dla zapewnienia wysokiej szybkości i płynności jazdy na wprost.
3. Proces kompilacji:
W kształcie litery V łożyska wykorzystujące technologię przetwarzania, są przetwarzane bezpośrednio w kształcie litery V rowku pierścienia zewnętrznego, cały w kształcie litery V łożysko ma dobrą sztywność.Obecnie na niektórych roślinach jest używany przez inny proces kompilacji: zakup łożysk ogólnego przeznaczenia, korzystanie z górnej lądowania, tuleje, ta konstrukcja, po złożeniu rowek łożyska nie jest łatwo kontrolować, bo kołnierz jest dodawana do tyłu, w przypadku высокойскорость i wysoka wytrzymałość, łatwo ослабляемая sytuacja, korzystanie z przedziałów, aby zapobiec osiowego przemieszczenia pierścienia zewnętrznego łożyska i opaski.W ten sposób, nie można pozwolić sobie na większą obciążenie osiowe.
4. Uszczelnienie i smarowanie:
Dzięki precyzyjnej konstrukcji uszczelnienia i wysokiej jakości smarowania łożyska są smarowane na cały okres eksploatacji, co znacznie ułatwia konserwację i naprawy